Despre mine

duminică, 6 ianuarie 2013

Bine ai venit

          Cred ca fiecare om, lasat de Dumnezeu pe pamantu asta, ar trebui sa-si descopere pasiunea ... acel lucru care te tine noaptea treaz sau te face sa intarzi la servici numai sa prelungesti fericirea ce te cuprinde facand ceea ce-ti place mai mult si mai mult ...
          Unii fac sport (de 3x bleah :D ), altii construiesc tot felul de smecherii, unii  pur si simplu conduc masini din placere ... da ce conteaza ce faci atata vreme cit e ceea ce iti doresti! Daca ai ajuns sa-ti castigi painea exploatandu-ti pasiunea, atunci cu siguranta ai mancat rahat cand ai fost mic :P Eu inca o mai chestionez pe maicamea ... si inca mai sper ca am degustat o asemenea delicatese in copilarie ;)
           Da pana sa primesc raspunsul mult visat :D ... incep si eu ca tot omul ... mai intai ezitant si ... in timp ... tot mai sigura pe mine si mai plina de idei originale cum ii sade bine unui designer pasionat in ale margelitului.

         

5 comentarii:

  1. Eu sper că n-am mâncat!
    Spor la scris şi la mărgelit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, sincer am mancat rahat.... si cu fructe si cu nuca si cu nuca de cocos, dar degeaba, tot nu îmi castig existenta "exploatand pasiunea!
    Succes la scris si la facut podoabe! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiii Minnie,
      din pacate rahatul turcesc nu are efecte miraculoase :P

      Ștergere